Wybierasz się w podróż.....

„Nie byłam wszędzie, ale wszędzie na pewno jest na mojej liście” – Susan Sontag

Prezentujemy Państwu nasze własne podróże po najodleglejszych zakątkach świata.

Prezentujemy  najciekawsze, wybrane miejsca, które mieliśmy przyjemność odwiedzić i zobaczyć .

Wszystkie przedstawione miejsca mogą Państwo odwiedzić za pośrednictwem naszego biura podróży  AL-TRAVEL.

Chętnie zrelacjonujemy nasze osobiste przeżycia i udzielimy wielu wskazówek.

Cały czas planujemy nowe podróże, a relację najciekawszych wypraw umieścimy w tym własnie miejscu.

Zapraszam do czytania, oglądania i dyskusji.

Mamy nadzieję ,że Ci się tu spodoba :)

Please reload

współpraca :
Biuro Podróży AL-TRAVEL
PLANETOUR
WORLD
TRAVEL
skycloud

April 8, 2020

Spływy kajakowe mają same zalety ,zapewniają bliski kontakt z naturą , nie nadwyrężają budżetu i są absolutnie dla każdego .
Proponujemy polskie rzeki od których możecie zacząć wioślarską przygodę .
Przekonajcie się sami jaka to frajda. Spływy rzeką Brdą są dla każdeg...

March 8, 2020

Pomysł na wyjazd do Londynu wyszedł całkiem spontanicznie miałyśmy  tylko 4 dni wolnego w lutym i chciałyśmy  w tym czasie pojechać gdzieś za nieduże pieniądze . Sugerowałyśmy się tanimi biletami lotniczymi ,które udało się kupić tydzień przed wyjazdem za 300 zł w dwie...

December 3, 2019

Która pora roku jest odpowiednia na podróż? Każda, jeśli tylko dobrze się do niej przygotujemy.

Zapraszamy do krótkiej wizyty w szwedzkiej miejscowości Nynashamn, położonej około 60 kilometrów od Sztokholmu. Połączyliśmy ten wyjazd z imprezą Andrzejkową ale osobiście po...

November 7, 2019

Z Ella kieruje się  na południe Sri Lanki,po drodze docieram do  Parku Narodowego Yala.

Park Narodowy Yala Park Narodowy Yala jest jednym z najbardziej znanych w Sri Lance parków narodowych. Podzielony jest na dwie części: większa zachodnia, zwana także Ruhun...

October 28, 2019

Na Sri Lankę możemy przylecieć na kilka sposobów dla osób nie lubiących się przesiadać są rejsy bezpośrednie z Warszawy wówczas lecimy PLL LOT  do Colombo ok 9 godzin non stop.

Lot z przesiadką w Dubaju ( podczas którego możemy zatrzymać się na jeden dzień i zwiedz...

October 11, 2019

Podobno na Sri Lance można znaleźć najpiękniejsze na świecie szmaragdy i rubiny, wypić najbardziej aromatyczną herbatę i zjeść najsłodsze ananasy. Jednak jeszcze większym skarbem wyspy jest jej roślinność – kwitnąca przeróżnymi odcieniami zieleni, radująca oczy całą pa...

September 2, 2019

Położona w samym środku Bałkanów, Bułgaria jest krajem bardzo zróżnicowanym geograficznie.Główną atrakcją kraju jest czyste i piękne wybrzeże Morza Czarnego.Słynie z przystępnych cen, wspaniałej regionalnej kuchni czystych plaż, miłych ludzi i szybkiego rozwoju kraju.

W...

August 18, 2019

Warto polecieć do Frankfurtu na weekend, żeby zobaczyć imponującą panoramę wieżowców nad rzeką i napić się lokalnego Apfelwein. Godzina lotu samolotem  – bezpośrednio z Gdańska do Frankfurtu. I bilet za kilkaset złotych, jeśli kupimy go odpowiednio wcześnie.

Na miejscu...

July 18, 2019

Jednym z moich ulubionych filmów, jest film Sisi , zakochałam sie w pierwszej wersji z 1955 r z Romy Schneider w roli głównej ,  ten film wpisałam do mojej kolekcji filmów gdzie znajduje się "Przemineło z wiatrem " i inne ale nie o tym chciałam napisać. Udało mi się od...

June 18, 2019

„ENERGYLANDIA to największy Park Rozrywki w Polsce. 70 atrakcji w jednym miejscu. 4 strefy tematyczne: Bajkolandia dla najmłodszych, Familijna dedykowana całym rodzinom oraz Ekstremalna z Mega Coasterem Hyperion i Speed Water Coasterem. Bardzo istotny i ważny jest fakt...